fredag 3. mai 2013

Interiør og eksamen

Eg har hatt eksamen i dag, so dei siste dagane har gått med til lesing:-) Eg fikk beste karakter mulig, so eg er fornøyd :D Eg vil vise litt interiøridear dinne gongen... Eg fikk en del møbla av en tidligare leier i vår forrige leilighet. (litt avansert setning eller..?) Dei var av spon med plasikk-lignande-treverk uttapå. Eine har eg malt og skifta knottar på, medan den andre har faktisk tapetsert...Med avispapir..:-)

Gråmalinga er fra Jernia i torggata. Skikkelig hyggelige folk som jobba der, spenn klar til å hjelpe:-) koda er S5000-N (tru eg, ikkje flink på dette...) og den er silkematt. Knottane er kjøpt på Kremmerhuset, og dei er av poselen:-)

Mangla en del, her ser dåkke fargen den var før, samt 2 av orgimalknottane.
Skokommodener ikkje heilt ferdig enda... Eg mangla nederste lista og å lakke... Den er tapetsert med artiklar frå avisa, og eg har ikkje brukt nåken bilder, kun brødtekst. Eg prøvde med blå knotta kjøpt på Indiska, men synst dei vart litt små (Bilde over.)


Prøva alltid å finne ord som slutta på "ekk" som er med store bokstava der..:-) Vekk, ryggsekk, bekk, osv.

Eg bestilte derfor fargeprøver fra Flugger farge og malte dei orginale knottane blå:-) Då vart dei meir riktig størrelse i forhold til kommoden. Sikkert nåke gydne snitt og greier....


Neste prosjekt blir dinne lisje saken, som har veldig spesifikk del av året den kan brukast på... Veit ikkje heilt om eg skal tapetsere eller male eller begge deler... Innspill? Metallkassene under den er frå Søstrene Grene.

Eksamenslykkelig hilsen Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar