tirsdag 28. mai 2013

Lilla genseren, korg, blomster og hakkespett

Då var den lilla genseren ferdig! Er utruleg kor lang tid det tar å få tatt eit bilde... Som dessverre ikkje vilbli lasta opp frå telefonen... Oppskrifta kjem etter ein norskeksamen til... Her er nokon smakebitar i alle fall..

Klikk på bildet for å få det større:-)
Er begynt på ei korg i Hubro. Oppskrifta fann eg her.

Byrja innerst og strikka utover:-)
Når eg er ute og går tur leggje eg merke til litt av kvart innimellom... Er utdanna Blomsterdekoratør, så ein ser seg jo rundt. Er og derfor det som regel kjem med ein del blomster på bloggen...

Liljekonvall
Lure på om her har vore ein hakkespett...

Ellers er eg godt i gang med den lange vesten eg har snusa litt på og lagt ut bilde av før. Eg har hatt ein eksamen i dag, veit ikkje korlei det gikk med den... Er skriftlig, så får den nok om 3 veker...

Ogso har eg ei lita kjøkkenfille på pinnane:-) Har du noko på pinnane i fineværet?

Sunniva

2 kommentarer:

  1. Dukkejakke med åttebladroser i pinne nr 2 til utlodningsdukka til lappeklubben...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ala den du lagde til jul til nissefrua?:-)

      Slett