tirsdag 2. juli 2013

Blokking

Eg har tidligare vist dåkke ein duk som eg har helka. Denne duken har eg aldri fått strukke ut/blokka. No har eg kjøpt meg gulvklossar til å strekke ut på, so no har prøvd å blokke for fyrste gong:-)

 
Under blokking...

Selfølgelig fann eg ikkje knappenålene når eg tengte dei, so eg blokka med sikkerhetsnåler i stedet for... "man tager det man haver..."

Duken før

Duken etter.

Som dåkke ser vart den betarktelig mykje større:-) og mykje finare, om eg får seie det sjølv. Her har eg kun fukta duken før eg blokka den, men det er vanleg å bruke melis i vatnet for å få den stivare. Eg ville ikkje har denne stiv fordi den skal ligge på kista.

Sunniva





2 kommentarer:

  1. Så flott! Jeg har aldri egentlig skjønt den der utblokkinga (kanskje fordi jeg aldri har laget noe som har behøvd det), men nå ser jeg jo absolutt hva det har å si! For en forskjell, og så utrolig fin den ble:)

    God helg, fra Rikke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, eg tenkte sjølv at DET har vel ikkje so masse å seie? Men etter å ha prøvd det må eg jo seie at du duken vart både finare og større :-)

      Tusen takk :-)

      God helg til deg og!
      Sunniva

      Slett