søndag 13. oktober 2013

Hue på en kveld

Eg har aldri vært nåke god på å lese oppskrifter... Øving gjør mester seies det, og hittil er det kun øving, ingen mester :P

Eg fikk i oppdrag av sjefen å hekle dinne hua, sida eg er visstnok kjent på jobben for å kunne hekle. Eg kan å hekle, men ikkje etter oppskrift. Gje meg ein duk, so kopiera eg den uten større problem. Men ikkje gje meg ei oppskrift. Det gjorde sjefen, og eg var ganske spent på kordan detta kom til å gå. Uansett; eg fekk utdelt en heklepakke av ho. Den inneholdt heklekrok, oppskrift, og garn til hue med dusk. Med eit håp om at eg endelig skulle klare å lese oppskrifta og følge den, tok eg i mot med opne armar. Det var tross alt heklekrok nr 10.

Med godt mot gjekk eg gang på lua på tbana på vei heim, og vart ikkje skuffa. Hue virka som eit overkommelig prosjekt for mine oppskriftkunnskapar, og innen kvelden var omme hadde eg hekla hua. Kjapt og gøy, sjøl om eg kjente det i tommelen når eg var ferdig, krok nr 10...



Hua vart jevn og fin, sjøl om det ikkje ser sånn ut på bilda... Ein ting eg ikkje skjønna er korfor folk kjøpe dusk-maker-sett på jobb. Huska i barnehagen brukte vi bare papp som vi klippa rundt, so fikk vi akkurat størrelsen vi ønska. Ikkje nåke problem! Uansett, eg brukte papp til å lage dusken, og det fungerte som dåkke ser, veldig bra!

Detta var mi fyrste hekleoppskrift følging, og det gikk jo veldig bra :-)


Sunniva

2 kommentarer:

  1. Heilt imponert over alt det fine du lagar. Denne hua kunne eg tenkt meg å laga også,
    såg overkommelig ut. Kva slags garn er den hekla i, og kva heiter mønstra?

    Sjå inn på bloggen min, eg har fått mange gamle mønster som tante I hadde etter mamma, deriblant også strikka dukar. Desse kan du få med meg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, tanta :-) Eg sette pris på at du likar det! Hua er ein pakke, der det følje med krok, garn og oppskrift. Eg kan ta bilde av oppskrifta og sende til deg, so kan du sjå om du finne garn og krok på Eid :-)

    Eg vil veldig gjerne ha dei gamle mønstera, og vite historiene rundt! :-)

    SvarSlett