mandag 18. november 2013

Kalle er ferdig!

Og overlevert til sjefen sjøl :-) Han skal bli med på JuleExpo i helga i varehuset i Lillestrøm :-) I oppskrifta so der restegarn til nesa, og at nesa skulle tovast. Med tanke på at eg blir nesten dårlig bare med tanken på å tove meir, og so lite, vart den strikka uten å tove. Av molunegarn. Stryk i boka her ja....

Snømannen Kalle!

Uansett har eg lært MASSE om toving. Etter å ha kokt hua har eg funne ut at varme ikkje har en dritt å seie ang tovinga. Det er KUN sentrifuge/friksjon som tover. Varmen hjelpe nok, men uten sentrifuge/friksjon er ikkje varmt vatn brukandes. So det so. Alt man skal lære.

Eg og mine samboera er enige om at det er rart snømannen har hue og skjerf, sida han BØR fryse, for å ikkje smelte... Vi har funne ut at vi ikkje skal sende mail til Sandnes :-)

Akkurat no er eg veldig usikker på ka eg skal strikke... Har jo so mange ufoar... Kjenne eg gleda meg til å begynde på dei, har jo strikka som masse som ikkje er til meg lenge... SO NO: UFO-kista! Følg med for å sjå ka som dukka opp der!

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar