onsdag 28. mai 2014

En UFO blir FO

For kjempelenge sida strikka eg modell 10A med armane frå 10B til jul til ei venninne. Eg tenkte å lage en til til meg sjølv seinare, men eg kom aldri lengre enn nederste delen på grunn av at eg hadde kjøpt for lite garn. So dinne har lågge i ei skuff i alle fall 2 år. Fredag då eg var heime og syntes synd i meg sjøl (hadde feber. Stakkars meg) so fann eg ut at eg kunne jo bare felle av og feste trådane so vart det et skjørt! (Tenk at det tok 2 år å tenkje ut det...) So tenkt, so gjort.


 

Fakta:
Garn: Aran frå Artesano, farge Midnight
Oppskrift: mi ega, men bastert på ei Sandnes-oppskrift.
Pinne: 7 mm, 5mm på fellinga

Denne var skreve i Mars, so eg veit ikkje korfor den ikkje kjem før no. Men her er den i alle fall :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar