fredag 30. januar 2015

Votter og tøfler i Alfa!

Ei venninne av meg fekk eit rosa vottepar av meg til julegåve for nokre år sida. So ymta frem på at ho synst lilla er en fin farge og, so til jul i fjor strikka eg eit par i lille til ho. Eg hadde vore innom garnbutikken i Ørsta, og dei hadde tilbod på Alfa frå Sandnes gran. So då slo eg til og kjøpte 4 nøster i ein fin lillatone. Her er eit bilde av vottane under produksjon. Eg ser no at eg ikkje har tatt bilde av ferdig prdoukt, dessverre.



Fakta:
Garn: Alfa frå Sandnes garn
Mengde: 100 gram på vottane, 100 gram til tøflene
Pinne: 5 mm
Oppskrifta på vottane er sjølvkomponert.
Oppskrifta på tøflene er det bildet her, som eg fann på sktrikkesida på facebook. Last det ned for å sjå beire.





So håpar nåken fleire frå nytte av oppskrifta, den fungerte fint til Alfagarn, sjølv om det ikkje passa heilt med strikkefastheta. På pinne 5 var den i alle fall perfekt.


Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar